![[FOTOS]: Gerard Piqué i Clara Chía de sopar romàntic a París](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/09/Gerard-Pique-FOTO-EUROPA-PRESS-7-1024x683.jpg)
Gerard Piqué - FOTO EUROPA PRESS
Gerard Piqué intenta allunyar-se dels paparazzis espanyols
Gerard Piqué i Shakira van anunciar la seva separació a principis de juny. Van publicar un comunicat a xarxes socials en què feien saber als seus seguidors que aturaven la seva relació després de 12 anys i 2 fills en comú. Poc després coneixíem que el capità del Barça tenia una -nova- parella, Clara Chía Martí, una noia rossa de 23 anys i estudiant de Publicitat i Relacions Públiques.
Després d’unes setmanes de confusió, en què van aparèixer unes fotos de Clara Chía que no eren, la parella es va deixar veure junts primer a la Cerdanya i després a un casament a la Costa Brava. Poc a poc comencen a fer vida normal i no es volen amagar. Ara han estat caçats a París, fent una escapada romàntica i sopant a un conegut restaurant.
Gerard Piqué i la seva parella busquen tranquil·litat lluny de Barcelona
Piqué i la seva parella Clara Chía s’agafen de la mà i gaudeixen de l’àpat. Han viatjat a París com aquell que canvia de barri o se’n va al poble del costat. Les imatges s’han fet virals i han rebut molts m’agrades i molts comentaris. Seguidors del futbolista i de la publicista, que celebren la nova relació i que l’amor sigui verdader i sincer.
També s’han pogut llegir alguns comentaris amb humor, com alguns que fan broma dient que el company d’equip de Gerard Piqué (i qui li ha tret el lloc), Jules Koundé, és un dels cambrers que està servint les taules d’aquest restaurant. Certament hi ha un cambrer amb un pentinat que s’assembla molt al nou jugador del FC Barcelona i ex del Sevilla FC.
En el tema esportiu, Gerard Piqué no té tanta sort com en l’aspecte amorós. Ell i Jordi Alba no han començat la temporada amb bon peu i estan acumulant minuts a la banqueta.
Koundé fent de cambrer?
— isaac (@igaco72) September 19, 2022