[FOTO]: Contundent resposta en català de Gavi a tothom qui el va insultar a l’acte de celebració de la Nations League

Comparteix la notícia

Gavi parla clar i demostra el seu caràcter

Contundent resposta en català de Gavi a tothom qui l'insulta

Contundent resposta en català de Gavi a tothom qui l'insulta

Comparteix la notícia

Gavi parla clar i demostra el seu caràcter

Té només divuit anys, però sembla que en tingui vint-i-cinc. Té caràcter, té talent i parla clar dins i fora del camp. Gavi va ser increpat fa uns dies durant la celebració de la Selección Española després de guanyar la UEFA Nations League contra Croàcia a la tanda de penals. El partit va ser molt fluix i cap dels dos conjunts va ser capaç de marcar durant els primers cent vint minuts de joc i el campió es va decidir des dels onze metres.

El madridisme i l’espanyolisme, que és més d’insultar que de celebrar, quan l’andalús va agafar el micròfon per adreçar-se als presents, va optar per cridar “Puta Barça, Puta Barça” en reiterades ocasions i de manera gairebé unànime. El futbolista, aliè a la polèmica, va intentar continuar com si res estigués passant, però conscient de la gravetat del moment.

Gavi ja és oficialment el ‘6’ del primer equip

El fet ha passat desapercebut a bona part de la premsa espanyola, que no considera que hi hagi una campanya d’odi cap al futbolista de Los Palacios. En aquest cas, no el considera una víctima, com sí la considera a Vinicius Junior. La resposta del migcampista no es fer esperar i va arribar en forma de storie publicada a Instagram. Una foto seva vestit amb la samarreta blaugrana i unes paraules en català: “Sempre Barça”.

Abans, altres personatges públics com l’alcaldable a Santa Coloma de Gramenet, Gabriel Rufián, també va comentar la situació i va criticar els càntics ofensius contra el sevillà: Yo sólo sé que si lo de Gavi pasa en Barcelona y le pasa a un jugador del Madrid le dan el título de Fair Play del siglo XXI, le hacen embajador de la ONU, le dan el bote de Pasapalabra, el premio de GH Vip y Felipe hace una declaración desde Zarzuela pidiendo el 155″.

[FOTO]: Contundent resposta en català de Gavi a tothom qui el va insultar a l'acte de celebració de la Nations League - sempre Barca Gavi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.