Les claus perquè Frenkie de Jong sigui una de les estrelles del Mundial

Comparteix la notícia

EL MUNDIAL ARRIBA EN EL MILLOR MOMENT DE FRENKIE DE JONG DES QUE VA ARRIBAR AL BARÇA

Les claus perquè Frenkie de Jong sigui una de les estrelles del Mundial

Frenkie de Jong

Comparteix la notícia

EL MUNDIAL ARRIBA EN EL MILLOR MOMENT DE FRENKIE DE JONG DES QUE VA ARRIBAR AL BARÇA

Després d’una brillant temporada amb l’Ajax d’Amsterdam l’any 2019, on va ser un dels pilars fonamentals del club en la seva trajectòria per la Champions League, aconseguint eliminar a clubs com el Reial Madrid, que en aquell moment era el vigent campió de la competició, i la Juventus, que per aquells temps monopolitzava el futbol italià, va aconseguir donar la passa endavant i va signar pel Barça.

El traspàs, que es va concretar molt abans d’acabar la temporada, va ser de 86 milions d’euros, esdevenint el quart fitxatge més car de la història del Barça, tot i que poc després va ser sobrepassat per Antoine Griezmann. Els aficionats culers es van il·lusionar moltíssim amb la incorporació del migcampista neerlandès, però despres de tres temporades les expectatives no s’han complert.

Com que el neerlandès és un dels únics jugadors amb qui el Barça podia fer uns calerons, va decidir traspassar-lo, malauradament pels interessos de la directiva culer, en Frenkie es va decidir quedar a la Ciutat Condal. Malgrat que en l’àmbit econòmic al Barça li hagués anat bé la seva sortida, en l’àmbit esportiu està demostrant que hagués sigut un vertader error traspassar-lo.

Frenkie de Jong s’ha aconseguit assentar a l’onze inicial per davant de Gavi, tal com es demostra en els darrers partits disputats amb el Barça. Sense cap mena de dubte, estem podent gaudir del millor moment de l’internacional amb Països Baixos des de la seva arribada a Catalunya. Aquest bon rendiment que està oferint amb el Futbol Club Barcelona coincideix amb l’arribada del Mundial, on Països Baixos torna a estar-hi després de l’absència del 2018.

La selecció dirigida per Louis Van Gaal està vivint un gran moment, no sumen cap derrota des del 27 de juny, quan van caure derrotats contra Txèquia a l’Eurocopa i estan classificats per la final four de la Nations League.

Malgrat tot això que estem comentant, i de la gran selecció que tenen, amb jugadors de talla mundial, no és considerada una de les principals preferides a guanyar el trofeu, però clarament és una selecció a tenir molt en compte, se l’ha de tenir tant en compte, que no seria descartable que obtinguessin la primera estrella. Països Baixos ha quedat enquadrada en el grup A, amb l’amfitriona Qatar, una Senegal sense Mané i amb la prometedor Equador, pel que en principi els europeus, no només haurien de passar primers, sinó que haurien de sumar un ple de victòries.

Frenkie de Jong serà un dels líders d’aquesta selecció neerlandesa, com també ho serà Memphis Depay. El Barça, segurament, espera amb candeletes que Països Baixos faci un gran paper per així poder vendre a l’ex jugador del Lió en el pròxim mercat d’hivern a un preu més elevat. Els aficionats culers esperen que aquesta aturada d’un mes i mig per la Copa del Món no freni el bon inici de temporada de De Jong, que estava sent dels millors de l’equip.  

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.