
Frenkie de Jong
Frenkie de Jong i Mikky Kiemeny consoliden el seu amor
L’estiu acaba de començar i Frenkie de Jong està passant per moltes emocions i sensacions. La seva vida patirà canvis a curt i mitjà termini, tant a nivell personal com professional. El neerlandès té contracte en vigor amb el FC Barcelona, però és un dels candidats a abandonar el Camp Nou. El Manchester United, que hi està molt interessat, ha ofert una quantitat propera als 80 milions d’euros, uns números que servirien per imputar un guany patrimonial i per estalviar-se el seu sou.
El problema és que algunes fonts han assegurat que aquesta operació es pot complicar per culpa d’una clàusula que el neerlandès té el contracte que va signar amb Josep Maria Bartomeu i en virtut de la qual, a partir de la temporada 2022/2023, passaria a cobrar 25 milions d’euros. Evidentment, els anglesos no voldrien assumir aquest salari i es complicaria la seva sortida.
Si finalment Frenkie de Jong no abandona el Barça serà molt difícil l’arribada de grans migcampistes que pretén el Barça, com Carlos Soler, que actualment juga al Valencia FC. Bernardo Silva, que havia estat protagonista a molts mitjans de comunicació, és pràcticament impossible. Sergio Busquets, Gavi, Nico, Frank Kessié (que serà presentat la setmana que ve), Frenkie de Jong, Pablo Torré, Sergi Roberto (si el comptem) i Riqui Puig són molts migcampistes per poques posicions.
Pel que fa a la seva vida personal, tot és alegria. L’internacional per Països Baixos ha sorprès tothom i ha demanat matrimoni a la seva parella, Mikky Kiemeny. Formalitzaran la seva situació personal, consolidaran el seu amor i es casaran. Ella ha dit que sí. L’únic dubte és saber si es casarà sent jugador del FC Barcelona, del Manchester United o de qualsevol altre equip de primer nivell.
