
Toni Clapés
Toni Clapés es fa viral per una foto sorprenent
Joan Josep Estella i Salas és un exfutbolista de 66 anys que va tenir cert èxit a la dècada dels 80. Estella es va formar a la pedrera del Barça i va ser cedit al Córdoba CF i al Real Valladolid abans de debutar l’any 1979 amb el FC Barcelona. El migcampista de Sant Feliu de Llobregat va jugar 74 partits amb la samarreta blaugrana i va fer 7 gols. El 1983 va marxar al Mallorca i l’any següent va tornar a Catalunya per jugar amb el Centre d’Esports Sabadell.
Abans de retirar-se l’any 1987 al Granada, va passar pel Sevilla. També va ser internacional una vegada amb la selecció espanyola.
Ara el periodista Toni Clapés l’ha “recuperat” amb una foto d’Estella a la seva època com a futbolista on s’assembla (i molt) a ell:
Cadasqú té el seu ídol al fútbol. Aquest era un dels meus. https://t.co/z9Q6X6hU5A
— antoni clapés casals (@toniclapes) February 14, 2022
La piulada de Toni Clapés ha tingut molta repercussió i els seus seguidors han comentat la foto. Un li recordava un partit benèfic on en Clapés va aconseguir driblar el mític Eric Cantona: “Toni, tú també has tingut una qualitat futbolística amagada, no tothom pot dir que li ha fet un “caño” a Eric Cantona”.
D’altres comentaris anaven en la mateixa línia: “Que bo. Em recorda la mítica secció del @fotogramas_es , “Parecidos razonables”
“Clavats, quina tofa!”
“Estella = Clapés + Casillas”.
Un dels més veterans recordava els jugadors de l’època que ara serien influencers d’Instagram. Aleshores, com és evident, tot això no existia i la popularitat es valorava per les fotos de les carpetes: “Alguna nena el portava a la carpeta, el guapo. Això o Zuviría, Asensi,…”