
El rei espanyol Felipe VI
A Felipe VI fins i tot li giren l’esquena els seus i ja el comencen a considerar un traïdor
Una de les “tasques” de Felipe VI és assistir a tota mena d’actes militars. El darrer, ben promocionat per la Casa Real, ha estat un “solemne acto de juramento ante la Bandera de los militares de Tropa y Marinería de la Guardia Real”.
Continua explicant la Casa Real com funcionava el show: “Honores de Ordenanza y pasó revista a las tropas, dirigiéndose después a la Tribuna Real desde donde presidió el acto de juramento ante la Bandera en el que han participado 29 guardia reales del Ejército del Aire“.
El què no diuen és que el Borbó anava tacat com es pot apreciar a la segona foto. Sembla que ningú va gosar dir-li res durant l’acte però a xarxes la gent sí que ha reaccionat.
Un dels comentaris més sorprenents ha estat el d’un espanyolista. No tots estan a favor de la monarquia ja que consideren que Felipe VI i el seu pare Juan Carlos I de España són uns traïdors. Consideren que no van mantenir el jurament de fidelitat a “los principios del Movimiento Nacional”: “Llevas una mancha en la pechera, lo mismo ha sido el pin agenda 2030”.
Altres usuaris feien broma: “Se le ha cagado el aguilucho encima!”
“Si lo tenemos, maniatado por los separatistas, comunistas, etarras y socialista traidores”.
“No sufráis, tenéis Rey para rato. Cada día más Grande, Fortalecido, Reconocido y Amado por la inmensa mayoría de españoles. El mayor Referente del Reino de España y su Vida Institucional”.
I tampoc podien faltar comentaris totalment absurds. Marca España: “No creas en el caso ge q si este país es desertor eso lo dicen algunos países,se an metido gente falanjeando ilegalmente desde casa y haciendo de raes engañando e geos del país,no hagas caso al país vasco q mienten al resto de la patria la culpa es de lonja y lonjas de baracaldo”.