Insults de Florentino Pérez contra Cristiano Ronaldo i Mourinho

Comparteix la notícia

Florentino Pérez també va insultar Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo

Comparteix la notícia

Florentino Pérez també va insultar Cristiano Ronaldo

A Madrid el consideren un home molt important però els darrers dies està causant un terratrèmol de grans dimensions. El president del Reial Madrid Florentino Pérez, segons demostren uns àudios, va criticar i insultar l’any 2006 figures tan importants com Iker Casillas i Raúl González. I no són els únics, perquè també ha repartit contra Cristiano Ronaldo i Mourinho.

“Está loco. Este tío es un imbécil, un enfermo. Os creéis que este tío es normal, pero es que no es normal, si no, no haría todas las cosas que hace. La última tontería que hizo, que la vio todo el mundo mundial.. ¿Por qué crees que hace esa tontería?” Pim, pam, pum. Crítiques a dojo.

“Mendes no manda nada en él. Igual que no manda nada en Mourinho. Cero patatero. Hasta para las entrevistas. Nada. Ni puto caso. Estos son tíos con un ego terrible, malcriados los dos, el entrenador y él, y no ven la realidad, porque los dos podrían ganar mucho más dinero si fueran de otra manera. Estos son dos anormales, porque estamos hablando de mucho dinero en el terreno de los derechos de imagen. Además, con esa cara que tienen, con esa manera desafiante, que le caen mal a todo el mundo… ¡Si la publicidad es lo contrario, es todo lo contrario!”, afegeix el president blanc, deixant clar que creu que la seva arrogància els impedeix guanyar més diners.

Sobre Coentrao: “Ese es tolili. Es un zoquete. Ese es uno de los efectos del Madrid. Es otro que no tiene cabeza y a esos tíos el Real Madrid se los come. Ahora mismo está cagado y Mourinho es un imbécil… No es que no quiera jugar… Bueno, es un poquito subnormal. Conduce sin carnet… Dicho eso, le ha agobiado la presión y eso es de estar enfermo. Pero al otro le da igual que esté enfermo porque lo mata. ‘Tú eres un mierda”.

3 pensaments en “Insults de Florentino Pérez contra Cristiano Ronaldo i Mourinho

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: respondre a les vostres consultes. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.