
Tomás Roncero cobra una picossada per programa
Els àudios de Florentino: ara contra Roncero
L’episodi dels àudios sembla no acabar. El Confidencial els reparteix per fascicles i cada dia en treu un de nou. De moment, els damnificats són Iker Casillas, Raúl González, José Mourinho, Cristiano Ronaldo, entre d’altres. També sabem que alguns periodistes no eren favorables als interessos de l’empresari ni del Reial Madrid, de manera que aquest els intentava controlar.
En relació als mitjans de comunicació, hem sabut que el presiden blanc considerava que: “Hay que ganar la batalla del MARCA y de Televisión Española. Y con eso aislar, no a El País, que no se porta mal, sino a Relaño y De la Morena. El Rondo no va existir más. Si es por meses se lo cepilla enseguida. Si es por temporadas, habrá que esperar al verano. Luis Fernández es talibán madridista. Ya le quitó el contrato a Roberto Gómez, por poner un detalle. El Rondo no existirá más. Va a ser un programa madridista de Ferreras”.
Parla també d’acabar amb el diari Marca. “No nos queda más que el MARCA. Ahora hay que coger al MARCA, macho. Porque con el MARCA y la Televisión Española se acabó todo. Ya no tienen a nadie y además a los otros les dará vergüenza quedarse solos. Porque ahora mismo el MARCA les acompaña. Es acojonante”.
I faltava la cirereta, Tomás Roncero, col·laborador de diferents mitjans de comunicació i madridista radical. Què en pensa el líder d’ACS d’ell? “Hay que aunar al resto. Todos contra Prisa. Hoy se puede hacer. ¿Y lo de Roncero? Si alguien le dice algo a Roncero se arruga… Es que en la demanda que hay que ir ahora una vez que se levante el secreto de sumario… Hay que ir a por él. Hay que ir penalmente a por Roncero”.