Els dos fitxatges de la 2022-2023 que el Barça anunciarà en breu

Comparteix la notícia

El Barça està a punt de tancar dos fitxatges a cost 0 que reforçaran (i molt) la defensa culer

El Barça canvia d'estratègia i podria pescar lateral dret a la lliga francesa

Barça

Comparteix la notícia

El Barça està a punt de tancar dos fitxatges a cost 0 que reforçaran (i molt) la defensa culer

Josep Maria Bartomeu va deixar el Barça en una situació molt compromesa. Pràcticament a la ruïna. Crisi esportiva, social i econòmica. L’herència bartorosellista s’haurà d’anar suportant durant una bona colla d’anys però la nova junta directiva, amb rigor i amb una manera de fer totalment diferent, està posant fil a l’agulla. La situació econòmica, com és evident, condiciona la política de fitxatges i Joan Laporta i Mateu Alemany estan buscant solucions imaginatives per evitar cometre cap error que provoqui que tot empitjori encara més.

La política de fitxatges és clara. Es gastaran diners per jugadors necessaris i contrastats. En aquest sentit ha arribat Ferran Torres a l’hivern i es buscarà el fitxatge d’Erling Haaland a l’estiu. La majoria d’incorporacions, però, seran amb cessions amb opció de compra (com el cas d’Adama Traoré) o a cost 0, com els recents fitxatges de Dani Alves, que estava sense equip, i Aubameyang. Aquest darrer va ser una jugada mestra de Mateu Alemany, que va aconseguir que l’Arsenal li rescindís el contracte.

A la defensa és on calen més reforços. Possiblement n’hi haurà a totes les posicions. Les dues que estan a punt d’anunciar-se són la de César Azpilicueta i Andreas Christensen, dos fitxatges de primer nivell que actualment juguen al Chelsea. Azpilicueta és un lateral dret contrastat que està en el millor moment de la seva carrera. També pot jugar de central i, fins i tot, de lateral esquerre. Una polivalència que pot ser molt útil quan el Barça tingui jugadors lesionats.

L’altre fitxatge que es podria anunciar aquesta setmana de cara la temporada 2022-2023 és central i podria formar parella titular amb Ronald Araújo, sempre que l’uruguaià no acabi marxant. Christensen estaria per davant d’Eric Garcia i el quart central seria, molt possiblement, un jugador del filial com Mika Mármol.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.