
Paul Pogba podria ser jugador del FC Barcelona
Paul Pogba és un dels principals objectius del Barça
El Barça busca fitxatges a cost 0 de cara la propera temporada. És una fòrmula que s’ha fet servir amb Memphis, Eric García i el Kun Agüero i que es vol repetir amb el màxim de jugadors possible. La situació deixada per Bartomeu obliga a ser imaginatius ja que el club només podrà fer un fitxatge de primeríssim nivell i els diners (75 milions d’euros) es reserven exclusivament per Haaland. L’arribada del noruec serà difícil ja que a banda del què costi el fitxatge en sí cal tenir en compte la comissió de Mino Raiola i l’elevat salari del jugador.
Un altre jugador que té Raiola com a representant és Paul Pogba. El futbolista francès podria ser una peça important del mig del camp del Barça. Si arriba vindria gratis ja que s’ha negat a renovar el seu contracte amb el Manchester United i el club anglès dóna per gairebé trencades les negociacions. El problema és que Pogba té molts pretendents i, com sempre, tot dependrà del què el club que el vulgui sigui capaç de pagar de prima de fitxatge, sou del jugador i (sobretot tractant-se de Raiola) la comissió per a l’italià.
Si fa unes setmanes el Barça semblava el club més interessat ara el Real Madrid s’ha avançat. Florentino Pérez té diners i a nivell esportiu els merengues necessiten una renovació al centre del camp. Han fitxat el jove Camavinga i, per ara, té un bon rendiment però Kroos, Modric i Casemiro van a la baixa i el Real Madrid necessita més reforços en aquesta posició. I ningú dubta que Florentino farà tot el possible per aconseguir els millors jugadors.