La Fiscalia fa això amb Juan Carlos I per fer veure que treballa però tot acabarà ben afinat

Comparteix la notícia

La fiscalia prorroga sis mesos totes les investigacions obertes a Joan Carles I

Fiscalia i Generalitat de la manera per empresonar (podrien ser 10 anys) quatre independentistes del Bages

Fiscalia

Comparteix la notícia

La fiscalia prorroga sis mesos totes les investigacions obertes a Joan Carles I

La fiscalia ha decidit prorrogar sis mesos totes les investigacions obertes a Joan Carles I, segons ha avançat aquest dimarts la Cadena SER i han confirmat fonts del ministeri públic a l’ACN.

A principis de desembre la fiscalia ja va allargar mig any la investigació d’una de les tres peces sobre el rei emèrit -la que estava relacionada amb diners ocults en un trust financer al paradís fiscal de l’illa de Jersey-.

Ara, el ministeri públic ha pres la decisió de prorrogar les altres dues peces d’investigació vinculades a l’exmonarca.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.