
Barcelona
La fintech immobiliària Casavo aterra a Barcelona amb un pla d’inversió de 100 milions d’euros
La fintech immobiliària Casavo aterra a Barcelona amb un pla d’inversió inicial superior als 100 milions d’euros per als propers 2 anys, segons informa en un comunicat. La companyia inicia operacions amb una plantilla local de cinc persones, però preveu augmentar-la fins a les 20 durant el proper any.
La fintech confia elevar les transaccions de compravenda que fa a la ciutat fins al centenar en els propers mesos, i afirma que veu “oportunitats” en el mercat de l’habitatge barceloní. “Barcelona és una ciutat estratègica per a Casavo”, ha afirmat el Director General de la companyia a Espanya, Francisco Sierra, afegint que el seu objectiu és “aportar liquiditat al sector, agilitzant la compravenda d’habitatges gràcies a la tecnologia”.
Casavo ha desenvolupat una plataforma tecnològica que fa valoracions d’habitatges i ofertes instantànies permetent la compra directa d’immobles en menys de 7 dies. Un cop adquirit l’habitatge, Casavo el reforma per complet i el torna a posar a la venda, reduint així els temps de transacció i agilitzant un procés tradicionalment llarg i complex, tant per a venedors com compradors.
Segons Casavo, el mercat immobiliari a Barcelona està “altament fragmentat i, amb freqüència, existeix opacitat pel que fa a les valoracions i els preus dels immobles”. La companyia aposta per “renovar el parc immobiliari residencial de Barcelona i, en el futur, també de la seva àrea metropolitana”.
Casavo aporta solucions tecnològiques per a agències immobiliàries. De fet, la companyia preveu ampliar la xarxa d’agències amb les que col·labora i establir relacions amb els agents immobiliaris de Barcelona.
Des de la seva fundació el 2017, Casavo ha fet més de 1.700 operacions immobiliàries per un valor superior a 500 milions d’euros. La companyia opera actualment en cinc ciutats italianes (Milà, Roma, Torí, Florència, Bolonya), i va arribar a Madrid l’any passat. L’entrada a Barcelona, apunta la fintech, és “clau” en la seva estratègia d’expansió internacional.
1 pensa en “Cop d’efecte d’un fintech a Barcelona”