[VÍDEO]: El gest viral del fill de Leo Messi quan arriba a Barcelona

Comparteix la notícia

El fill del ’10’ demostra que vol tornar a Catalunya

Thiago Messi es fa viral a l'aeroport

Thiago Messi es fa viral a l'aeroport

Comparteix la notícia

El fill del ’10’ demostra que vol tornar a Catalunya

Fa uns dies vam veure el pare i representant de Leo Messi, Jorge Messi, aterrar a l’Aeroport del Prat. Els periodistes el van empaitar fins que va pujar al taxi i li van preguntar pel futur del seu fill. Aquest va mantenir silenci fins l’últim moment però va deixar clar que “ojalá” que torni a vestir la samarreta del FC Barcelona. Un desig que també seria compartit per la família.

Antonela Roccuzzo i els dos fills, Thiago, Mateo i Ciro, venen sovint a Barcelona. Mantenen la casa de Castelldefels i fa uns dies vam poder veure els petits gaudir de la platja, la sorra i el mar. Els grans van gaudir d’un dinar amb amics, on també hi eren Luis Suárez i Cesc Fàbregas. Queda clar que els nens no són feliços a la capital francesa i voldrien tornar a Catalunya.

Thiago Messi, en arribar a l’Aeroport, portava una samarreta del PSG i s’ha tapat l’escut amb la mà quan ha vist quan ha vist que hi havia càmeres de televisió. És un missatge molt clar: no vull que es vegi aquest escut, no em puc tapar tota la samarreta, però sí l’escut. Thiago, igual que el seu germà Ciro, no volen continuar vivint a la capital francesa, pe molt que visquin en un palau valorat en 50 milions d’euros i pel qual paguen 150.000 euros de lloguer al mes.

El futbolista té contracte fins l’any 2023 i encara no se sap què passarà. El mercat d’estiu és llarg i poden passar moltes coses. Fa uns dies, es publicava que l’argentí esgotaria el seu contracte i després faria el salt als Estats Units. Tot i això, també s’ha assegurat que existeix una clàusula al seu contracte amb la qual podria sortir a finals d’aquest estiu. El Barça estarà atent. Joan Laporta i Mateu Alemany ja hi treballen.

fill

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.