Festival del lliri a TV3 defensant el salafista Badaoui

Comparteix la notícia

Badaoui demana que se segueixi fent “pressió política i social” per aturar la seva expulsió de l’Estat

Festival del lliri a TV3 defensant el salafista Badaoui

Festival del lliri a TV3 defensant el salafista Badaoui

Comparteix la notícia

Badaoui demana que se segueixi fent “pressió política i social” per aturar la seva expulsió de l’Estat

Mohamed Said Badaoui ha demanat que se segueixi fent “pressió política i social” per aturar la seva expulsió de l’Estat. En una entrevista telefònica al programa ‘Més 324’ del canal ‘3/24’ des del Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de Barcelona en el qual es troba tancat des divendres, el salafista reusenc ha apuntat que dijous presentarà un recurs contra el seu internament al jutjat de guàrdia de Reus.

Badaoui ha comentat que es troba “privat de llibertat però no de comunicació” i que té un telèfon mòbil per poder rebre i fer trucades però sense accés a internet ni càmera. El procés d’expulsió de Badaoui segueix obert, si bé la setmana passada es va aturar quan estava a punt de fer-se efectiu.

“És una situació molt injusta, per mi i per la meva família”, ha assenyalat en l’entrevista. Malgrat els múltiples indicis i el seu historial de seguiment i adoctrinament de l’ala més ultraconservadora de l’Islam, assegura que les acusacions de la Policia Nacional són “falsedats” de les quals “no han aportat proves”. “Els surt gratuït mentir i calumniar sobre la meva persona”, ha indicat.

En la seva opinió, tot el procediment va començar arran de la petició de nacionalitat espanyola. “Ha molestat molt el meu activisme i la denúncia que he fet durant molts anys de la vulneració de drets per part de l’administració que patim la comunitat musulmana. Això sembla que ha molestat un sector de l’Estat i per això van a per mi”, ha declarat al ‘3/24’.

Alhora, ha valorat l’actuació policial de la setmana passada, quan va ser detingut a Reus i traslladat a l’Audiència Nacional. “A Madrid se’m va negar trucar l’advocat. Estava tot organitzat per l’expulsió”, que finalment no es va produir, “diuen que per un problema informàtic”, ha manifestat el salafista.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.