![[FOTO]: Ferran Torres i Sira Martínez comencen les vacances](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/04/Ferran-Torres-crea-mala-maror-al-vestidor-1024x618.jpg)
Ferran Torres
Ferran Torres i la seva parella gaudeixen dels cavalls
El jugador del FC Barcelona, Ferran Torres i la filla de Luis Enrique, Sira Martínez, s’han convertit en una de les parelles més seguidores del Barça. No són habituals. Igual que Gerard Piqué i Shakira, la catalana no compleix la definició habitual de WAG. Ella també és esportista, de fet és una de les genets més importants d’aquest país i acumula molts títols. La seva passió pels cavalls no és només personal sinó també esportiva.
El valencià i la catalana es van apropar fins l’hípica on la Sira guarda el seu cavall de competició. Torres va demostrar que li encanten aquests animals i es va atrevir a donar-li pastanagues crues a l’animal. Tot seguit, van dedicar unes hores a fer esport al gimnàs. Van publicar les fotos a Instagram i aquestes van tenir molta repercussió. Van aconseguir molts m’agrades i també molts comentaris dels seguidors habituals: “esteu molt guapos”, “feu molt bona parella”, “sou una parella increïble”, “renoi quin gimnàs”.
Els mateixos usuaris també van destacar la traça que el jugador del Barça tenia donant pastanagues a l’animal: “ho fas molt bé, Ferran Torres”, “que s’ho mengi tot, eh”, “li agraden?”, “se les ha menjat totes?”. També hi ha qui ho ha comparat amb el seu joc sobre la gespa: “a veure si jugues igual de bé”, “vull veure la mateixa traça marcant gols”, “menja tu la pastanaga, a veure si et fa marcar gols”.
La veritat és que el rendiment de l’ex del Manchester City i del Valencia FC ha estat molt irregular des que va arribar. El Barça el va fitxar a canvi de 55 milions d’euros i, de moment, no està donant els resultats que s’esperaven. Xavi Hernàndez confia molt en ell, però la veritat és que és poc decisiu i falla gols cantants, especialment, als últims metres. Si vol continuar molts any al Barça haurà de millorar molt.
![[FOTOS]: El dijous més especial per Ferran Torres i Sira Martínez - Ferran](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/05/Ferran.jpg)
![[FOTOS]: El dijous més especial per Ferran Torres i Sira Martínez - Ferran i sira](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/05/Ferran-i-sira.jpg)
![[FOTOS]: El dijous més especial per Ferran Torres i Sira Martínez - Ferran i sira](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/05/Ferran-i-sira.jpg)
![[FOTOS]: El dijous més especial per Ferran Torres i Sira Martínez - Ferran i sira](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/05/Ferran-i-sira.jpg)