Els paral·lelismes entre Ferran Jutglà i aquest altre futbolista que demostren que pot triomfar

Comparteix la notícia

Li passarà a Ferran Jutglà el mateix que a Tammy Abraham

Tots els detalls de la fase de grups de la Conference League

Ferran Jutglà s'allunya del Barça

Comparteix la notícia

Li passarà a Ferran Jutglà el mateix que a Tammy Abraham

Tammy Abraham va guanyar protagonisme al Chelsea durant la temporada 2019/20 a causa de la sanció rebuda pel club de no poder fitxar fins l’estiu del 2020 a causa de violar una norma de la FIFA sobre les transferències dels menors d’edat. En Tammy es va inflar a marcar gols i en va anotar 18 en 47 partits, la temporada següent, la 20/21, el paper de l’Abraham es va veure reduït a causa de les noves incorporacions, tant sols va jugar 33 partits de 59, i només 18 com a titular.

Finalment, se’n va anar a la Roma, on s’ha destapat com un grandíssim jugador, en la primera campanya ha marcat 27 gols en 53 partits. Resumint, que l’Abraham va aparèixer en els moments difícils del Chelsea i poc a poc, ja en els moments més bons va anar desapareixent.

Aquest cas és molt similar al de Ferran Jutglà, quan el Barça tenia a mitja plantilla lesionada, ell va aparèixer i va ajudar a l’equip amb bones actuacions, però quan van arribar els fitxatges va tornar al B i, ara, se’n ha anat traspassat al Brugges per 5 milions d’euros. Aleshores, sorgeix el debat de si Jutglà, davanter de 23 anys, mateixa edat amb la que va marxar Abraham del Chelsea i se’n va anar a la Roma, pot imitar a l’anglès i explotar a la lliga belga. De moment, Ferran Jutglà ja ha jugat tres amistosos amb els belgues i ja ha fet tres gols.

A dia d’avui, la plantilla del Brugges és molt talentosa, amb jugadors com Mignolet, De Ketelaere, Lang, Vanaken, Buchanan o Jutglà, però n’hi ha algun d’aquests que té ofertes d’equips superiors al Brugges, pel que podrien sortir en els pròxims dos mesos.

Tot i això, la plantilla del Brugges serà el principal favorita per guanyar la lliga, competició que porten tres anys seguits guanyant. Segurament, el de Sant Joan de Vilatorta gaudirà de forces minuts, i és que el Brugges és un equip que aposta molt pel talent jove, fins el punt que la seva mitjana d’edat és de 23,8 anys i només 3 jugadors majors de 30 anys. A part, Bas Dost ha posat rumb als Països Baixos, pel que la competència que tindrà per fer-se amb un lloc a l’onze titular es veu minvada.

Resumint, Jutglà té totes les coses de cara per ser un ídol a Bèlgica.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.