El FC Barcelona es fixa en aquest central de la Premier League

Comparteix la notícia

El FC Barcelona necessita fitxar centrals de cara la propera temporada

Aquesta lateral dret brasiler se suma a la llista de possibles fitxatges del Barça

Un gest d'Entrick l'allunya del Barça

Comparteix la notícia

El FC Barcelona necessita fitxar centrals de cara la propera temporada

En pocs mesos la situació ha canviat moltíssim a Can Barça. El bartorosellisme va implosionar i Joan Laporta va guanyar les eleccions. Aleshores va arribar el més difícil. La realitat era molt dura a nivell econòmic i es van haver de fer sacrificis importants. Leo Messi va marxar i Ronald Koeman no era capaç de fer jugar bé una plantilla que, malgrat estar molt afectada per les lesions, podia donar més de sí. Amb la destitució del neerlandès va arribar Xavi Hernàndez, que ha aconseguit treure suc a jugadors com Luuk de Jong i Sergiño Dest, que ja tenien peu i mig fora del FC Barcelona.

Mateu Alemany ha fet grans operacions aquest mercat d’hivern i han arribat Dani Alves, Aubameyang, Adama Traoré i Ferran Torres. Amb un Pedri descomunal i un Gavi que millora partit rere partit, el mig del camp és la zona amb més talent. A l’atac s’han solucionat tots els problemes amb el gol i de cara el proper estiu, a banda d’intentar el fitxatge d’Erling Haaland, el club tindrà com a prioritat reforçar la defensa.

Samuel Umtiti i Clément Lenglet marxaran. I si no ho fan seguiran sense oportunitats. La continuïtat de Gerard Piqué no està assegurada i la renovació de Ronald Araújo està estancada. El Barça necessita un mínim de dos centrals (un ja està gairebé tancat i és Andreas Christensen), un lateral esquerre i un lateral dret (César Azpilicueta té tots els numeros).

El darrer nom en aparèixer és el d’Eric Bailly. El central del Manchester United no té minuts però des de ben jove se li ha vist molt potencial. L’Espanyol va fer un bon negoci venent-lo al Villarreal per gairebé 6 milions d’euros i ara el FC Barcelona el podria fitxar per una quantitat menor. Un fitxatge arriscat però que agrada a Xavi. I ja se sap que el de Terrassa és expert en recuperar jugadors.

Tot i aquestes informacions, els centrals que prefereix Xavi Hernàndez són Koundé i de Ligt. Si el Barça fa bones vendes podria fitxar-ne un dels dos. Tots dos és gairebé impossible però amb Mateu Alemany mai se sap.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.