
La reacció dels fans de Shakira al nou problema judicial de la cantant
Shakira ha rebut una nova querella per presumpte impagament d’impostos a Espanya
Shakira no guanya per a disgustos amb la Justícia espanyola. L’artista colombiana, que ja està pendent d’un judici per presumptament defraudar 14,5 milions d’euros a Hisenda entre el 2012 i el 2014, ha rebut una nova querella per un altre cas de frau corresponent a l’exercici 2018. La Fiscalia li reclama el pagament de l’IRPF i l’impost de patrimoni.
La cantant, que es troba als Estats Units centrada en la seva carrera musical, ha reaccionat a través d’un comunicat del seu equip legal, en què assegura que no ha rebut cap notificació i que s’ha assabentat pels mitjans de comunicació. També afirma que està tranquil·la i confiada en la resolució favorable dels seus assumptes fiscals, i que sempre ha seguit el criteri.
Fans de Shakira amenacen i insulten Espanya
No obstant, els seus fans no estan tan calmats. Els seguidors que té l’ex de Piqué a Amèrica s’han llançat a les xarxes socials per defensar el seu ídol i criticar durament Espanya, els seus mitjans, la seva Hisenda i fins i tot la selecció de futbol. Amb missatges plens d’insults, amenaces i teories conspiratives, els shakiristes han declarat la guerra i acusen de perseguir i humiliar la superestrella.
Aquest n’és un però a les respostes a la piulada original se’n poden veure molts més:
La polèmica ha generat una onada de mems i burles per part dels internautes espanyols, que han respost amb ironia i sarcasme a les acusacions dels fans de Shakira. El conflicte diplomàtic entre tots dos continents està servit. Mentrestant, sembla que la protagonista principal d’aquesta història ni s’immuta.