Les exigències de Chanel un any després del seu èxit a Eurovisió que compliquen la carrera

Comparteix la notícia

Chanel va quedar tercera a Eurovisió, però va ser la guanyadora moral d’una edició marcada per la política

Les exigències de Chanel un any després del seu èxit a Eurovisió que compliquen la carrera

Les exigències de Chanel un any després del seu èxit a Eurovisió que compliquen la carrera

Comparteix la notícia

Chanel va quedar tercera a Eurovisió, però va ser la guanyadora moral d’una edició marcada per la política

Espanya ha participat a Eurovisió des de 1961, sent un dels països que més vegades ha participat al concurs. En ser membre de ple dret no ha de participar a les semifinals i això implica que hagi estat dels pocs països que ha participat en totes les edicions. Tot i això, tanta participació no li ha servit per guanyar molts certàmens.

El país veí ha guanyat el concurs en dues ocasions: el 1968 amb la cançó “La, la, la” interpretada per Massiel i el 1969 amb la cançó “Vivo Cantando” interpretada per Salomé. En diverses ocasions ha quedat en segona posició encara que la tònica dels darrers anys han estat posicions molt baixes i Televisió Espanyola ha arribat a presentar autèntics esperpèntics com Manel Navarro.

En l’edició de 2021, Blas Cantó va representar Espanya amb la cançó “Me quedaré” i va aconseguir la novena posició a la final. Després d’anys de disgustos, Chanel va recuperar la il·lusió per a Espanya amb la seva participació de l’any passat, fent una gran perfomance i finalitzant en tercera posició. Aquest èxit sobtat ha provocat que el caixet pugés com l’escuma. La cantant d’Olesa de Montserrat demanaria 30.000 euros + el que cobri la resta de l’equip.

El problema és que a més a més ha rebutjat diversos projectes per considerar-los menors sense tenir en compte que la fama generada per Eurovisió o concursos d’aquest estil és efímera i si no és capaç de reconduir la seva carrera pot caure en l’oblit. El concurs continua sent molt popular i sempre genera molta expectació i debat al país. Aquesta nit tindrà lloc una nova edició amb Finlàndia i Suècia com a principals favorites. La cançó espanyola parteix com a favorita per ser TOP-5.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.