
Excompanys de Jude Bellingham treuen a la llum els punts més foscos del seu comportament
Salten totes les alarmes amb Jude Bellingham
Noves notícies han generat preocupació entre els aficionats madrilenys pel fitxatge de Jude Bellingham. Segons informacions provinents d’Alemanya, la sortida del futbolista anglès ha estat una benedicció per al Borussia Dortmund, ja que Bellingham presentava actituds de “divo” i era considerat un element tòxic per al vestidor.
Jude Bellingham: el fitxatge ideal en l’àmbit esportiu
L’anglès demostra ser un professional en gairebé tots els aspectes, cosa que es reflecteix en la seva condició física. A més, el seu rendiment esportiu és notablement destacat, raó per la qual fins fa uns mesos comptava amb un gran nombre de pretendents a tot Europa. Tot i això, per al Reial Madrid, el fitxatge de Bellingham podria fracassar per raons alienes a l’esport.
Malgrat les positives informacions sobre Jude Bellingham , sembla que el Borussia Dortmund ha mantingut ocults alguns informes sobre l’anglès. Per què? La resposta és senzilla: el Dortmund volia obtenir el màxim rendiment econòmic possible.
Diversos mitjans alemanys asseguren que la plantilla del Dortmund es troba en una millor situació sense la presència del futbolista anglès. A què es deu això?
Jude Bellingham és catalogat com un divo
Així com ho has llegit, des d’Alemanya sostenen que Jude és un futbolista completament desconnectat de la realitat. Fonts properes al club afirmen que el jugador anglès hauria tingut conflictes amb diversos membres de la plantilla i fins i tot amb el personal del cos tècnic. Si alguna cosa no satisfeia Jude, ell ho expressava immediatament als seus companys, fins i tot en situacions on no tenia la raó.
Aquestes informacions han cobrat força, ja que també han arribat informes des d’Anglaterra que asseguren que el futbolista no mantenia bones relacions amb alguns membres de la selecció.
D’altra banda, no seria la primera vegada que Bellingham tingués un problema amb un company, perquè, durant un partit de la Champions League, Jude va recriminar fortament el seu company Nico Schulz per no fer-li una bona passada.
El del Reial Madrid li va recriminar: “No pots donar ni una passada bé, m’estàs fastiguejant! Ets lamentable! Sempre el mateix!” Això no va agradar al tècnic del club, que aquell mateix dia va sol·licitar a la directiva que posessin el futbolista en venda. Cal tenir en compte que al Reial Madrid aquests comportaments no estan ben vistos ja que no volen que cap futbolista es cregui per sobre de la resta. Cal recordar que quan Sergio Ramos va exigir molts diners per renovar, Florentino Pérez li va fer la creu… que no acabi passant el mateix.