
Atlético de Madrid
Gabi va jugar durant molts anys a l’Atlético de Madrid
Gabriel Luis Fernández Arenas, més conegut com a Gabi, és un dels mites de l’Atlético de Madrid. Format a les categories inferiors del club matalasser, va estar 4 temporades al Real Zaragoza fins que va tornar a l’Atlético per ser titular indiscutible al mig del camp i guanyar 2 Europa League (l’antiga UEFA), 1 Lliga espanyola i 1 Copa del Rei com a principals títols. Una vegada va donar per finalitzada l’estada a Madrid va acabar la seva carrera a l’Al-Sadd de Qatar, on va estar a les ordres de Xavi Hernàndez.
Una vegada retirat l’any 2020 no ha seguit vinculat al món del futbol com a entrenador o comentarista i veient els seus darrers comentaris, molta gent creu que acabarà a política. En una de les seves darreres publicacions a xarxes socials, Gabi ha donat suport a la manifestació d’agricultores i ramaders la setmana passada a Madrid. Una concentració que va comptar amb forta presència de dirigents de VOX. En alguns moments va haver-hi molta tensió i fins i tot van insultar els jugadors del FC Barcelona quan l’autobús intentava arribar al Santiago Bernabéu.
L’exfutbolista va publicar un missatge molt provocador a les xarxes socials amb moltes indirectes cap a diversos col·lectius. Un missatge que va ser aplaudit per l’espanyolisme més ranci:

Tot i així també va rebre moltes crítiques. Aquests són alguns dels missatges contraris a la publicació de Gabi:
“A veR … si gabi es de Vox y llama guarros a todos los que no piensan como el … atleticos o no … igual el que tiene el problema es Gabi Se puede ser buen futbolista y leyenda del Atleti y luego ser un puto facha de mierda No se que molestias veis en eso”.
“Veo a este tío (Héctor Bellerín) que no sabía quién era, hablando con sensatez el día después de leer a otro que no conocía (un tal Gabi del At de Madrid que por lo visto pagó los gastos del juicio del Frente Atlético) hablando (por VOX) de la España que madruga y “se ducha”.