L’estratègia del Barça per aconseguir aquest central al mercat d’hivern

Comparteix la notícia

El Barça vol avançar la contractació d’Andreas Christensen

El Barça podria tenir a punt una sorpresa de darrera hora en forma de fitxatge al mig del camp

Barça

Comparteix la notícia

El Barça vol avançar la contractació d’Andreas Christensen

El proper estiu el Barça viurà una autèntica revolució. La plantilla de la temporada 2022-23 no s’assemblarà en res a la de la temporada 2020-21. L’objectiu principal és fer neteja de futbolistes que no aporten absolutament res i tenen un sou elevadíssim cortesia de Josep Maria Bartomeu. Només si aquests jugadors surten i es concreten algunes vendes (Ter Stegen, Memphis Depay, Sergiño Dest i Frenkie de Jong són els escollits per deixar diners a caixa) podran arribar nous jugadors.

El Barça treballa intensament perquè es produeixin aquestes baixes. Coutinho, Umtiti, Lenglet, Riqui Puig i Luuk de Jong. Són els noms marcats per sortir sí o sí. A l’estiu l’objectiu principal és Erling Haaland tot i que també s’estan analitzant molts jugadors que acaben contracte al juny i que arribarien de franc.

Un dels fitxatges a cost 0 que el Barça té molt ben encaminat és el d’Andreas Christensen. El central del Chelsea no compta per Tuchel i acaba contracte al juny. Sap que al Barça té moltes opcions de ser titular i compta els dies que falten per ser blaugrana. El central danès interessa molt a Xavi Hernàndez ja que el seu estil de joc s’adapta perfectament al què demana el tècnic de Terrassa pel seu plantejament. Interessa tant que la seva incorporació es podria avançar a aquest mercat d’hivern.

Tenint en compte que acaba contracte i que al Chelsea és suplent, el F.C.Barcelona el podria obtenir per un preu inferior als 5 milions d’euros. Perquè això sigui així, a les oficines del club català confien en la sortida d’Umtiti i Lenglet, dos centrals que no compten per Xavi. Alliberarien dues fitxes i massa salarial ja que tots dos cobren 10 milions d’euros. El danès no és l’únic jugador del Chelsea que podria arribar el proper estiu. L’arribada de César Azpilicueta també està molt avançada.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.