
Crema l'estanquera que la justícia espanyola va imposar al balcó de l'Ajuntament de Vic
Fa un mes i mig un jutjat va obligar a posar l’estanquera al balcó principal del consistori
Un grup de persones ha cremat aquest dilluns al vespre l’estanquera que hi havia al balcó de l’Ajuntament de Vic. Tal com es veu en un vídeo difós a les xarxes socials, dues persones s’han enfilat al balcó, han despenjat la bandera del pal i l’han llançat al terra de la plaça Major per cremar-la.
El CDR Acció Directa ha reivindicat l’acció al seu compte de Twitter amb el missatge: “Avui som a Vic per alliberar-la de l’estat espanyol, perquè cap indult ens farà lliures”.
Fa un mes i mig el jutjat contenciós administratiu 14 de Barcelona va obligar l’Ajuntament de Vic a penjar la bandera espanyola al balcó principal del consistori.
Fins llavors, només estava al balcó de la torre del rellotge, també per odre judicial.
1 pensa en “Crema l’estanquera que la justícia espanyola va imposar al balcó de l’Ajuntament de Vic”