El nou llibre d’Espartac Peran

Espartac Peran
Espartac Peran ensenya la seva versió més literària
Espartac Peran és un tot terreny a la Televisió de Catalunya. L’hem vist presentant informació sobre el trànsit i comunicant els embussos del cap de setmana i també fent entreteniment i informació. Al costat del seu gran amic Xavi Coral, va presentar el ‘Divendres’ (el dia de la setmana que tothom vol que sigui cada dia) i ara continua treballant a TV3, però de portes endins.
A més de ser un excel·lent periodista i comunicador, Espartac Peran també és un gran escriptor. A través del seu perfil de Twitter ha publicat una nova obra. Una novel·la que es titula ‘Tres desitjos abans de morir’ i que afegeix una pista molt important al subtítol: “de la mort, el dol i la vida”. El llibre ha estat editat per l’editorial ‘La Campana’ i està sent un èxit a quioscos i llibreries.
El llibre, que també es pot adquirir a través d’Internet a través de ‘La Casa del Llibre’, es resumeix de manera molt breu. “La mare ens havia demanat tres coses abans de morir. No en vam poder complir cap“. I afegeix un fragment important: “A casa, la mort i el dol van seure amb tots a taula. Vaig créixer al costat d’uns pares marcats per la mort del seu primer fill. Era el meu germà gran. No el vaig poder conèixer, no vam coincidir en el temps, però és com si el conegués de tota la vida“
Es pot comprar per un preu que oscil·la entre els 17 i els 19 euros. Molts catalans i catalanes ja l’han llegit i han exposat la seva opinió. La majoria d’elles són positives. La sensació és que ha agradat. “Molt interessant”, “l’he llegit tot seguit”, “m’ha agradat molt”, “el recomano”, són missatges que s’han pogut llegir a xarxes socials.
