
Carol i Espartac
Espartac Peran emociona les xarxes
Espartac Peran és un dels periodistes més estimats de TV3. És una persona propera, simpàtica i amiga dels seus amics. Fa temps que el veiem en antena i ha passat per diferents àmbits de la Televisió de Catalunya. L’hem vist fent la informació del trànsit i també en programes d’entreteniment, com el programa de sobretaula, Divendres al costat del també estimat Xavi Coral.
Precisament, Peran i Coral són molts amics i ho han demostrat amb publicacions conjuntes a xarxes socials, com les seves vacances a Menorca, amb les seves famílies. També hi deuria ser el fill de Peran, que ara ha emocionat les xarxes tot bufant les quatre espelmes.
“Felicitats“, “Per molts anys més“, “Quin nen més maco“, “Moltíssimes felicitats” o “Això és energia i vida! Per molts anys, família“. Aquests missatges i molts altres són els que s’han pogut llegir al perfil d’Instagram del periodista, que ha compartit amb els seus amics el seu orgull de pare.
Cares conegudes como Llucià Ferrer o Vador Llado també l’han felicitat i han mostrat la seva alegria en veure aquest nen tan feliç.
![[FOTO]: L'emocionant felicitació d'Espartac Peran al seu fill - Adria Peran](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads/2021/10/Adria-Peran.jpg)