
L'Espanyol pensa en Raúl González
L’Espanyol reforça el mig del camp amb un jugador de molta qualitat
Els tres equips catalans de Primera Divisió treballen intensament aquests dies per tancar la plantilla de la temporada que és a punt de començar. Qui més feina ha fet és el Barça. Xavi Hernàndez ja té pràcticament la plantilla tancada i només falta concretar algunes sortides i arribades que, si tot va bé, no trigaran a produir-se. Malgrat la desesperació del bartorosellisme, Joan Laporta i Mateu Alemany han aconseguit grans fitxatges com els de Lewandowski, Jules Koundé o Raphinha.
El Girona FC també avança i ja ha tancat 5 dels 10-12 fitxatges que vol fer. Cal tenir en compte que els gironins van acabar la temporada més tard ja que van haver de jugar el Playoff d’ascens. Yan Couto, David López, Yangel Herrera, Taty Castellanos i Rodrigo Riquelme són, per ara, les noves incorporacions. Un altre nom que interessava molt era el d’Edu Expósito, migcampista que fins ara militava a la Sociedad Deportiva Eibar, a Segona Divisió.
El fitxatge pel Girona FC ja no podrà fer-se efectiu perquè l’Espanyol s’ha avançat. Els pericos han contractat per 5 temporades Edu Expósito, de 26 anys. Diego Martínez, entrenador de l’Espanyol, té clar que Vinicius Souza i Sergi Darder seran titulars però li falta un altre jugador al mig del camp. Keidi Bare i Pol Lozano no acaben d’estar a l’alçada i Edu Expósito té tots els números per ser el tercer titular en aquesta zona.
Encara no han trascendit les xifres oficials del fitxatge però es calcula que el preu del futbolista haurà estat lleugerament inferior als 5 milions d’euros.