Bones notícies a les escoles catalanes a les portes del final de curs

Comparteix la notícia

Els grups confinats a les escoles catalanes baixen i les dades del Coronavirus són optimistes

Ustec esclata contra els partits que han pactat l'acord pel castellà a l'escola catalana

L'escola catalana demostra el seu llirisme

Comparteix la notícia

Els grups confinats a les escoles catalanes baixen i les dades del Coronavirus són optimistes

ACN

Els grups escolars confinats per covid-19 són 223, 46 menys que en el darrer balanç del Departament d’Educació. Representen el 0,31% dels aproximadament 72.000 totals. Hi ha 5.661 persones confinades, 975 menys que en el darrer balanç: 5.392 alumnes (-932), 252 docents i personal d’administració i serveis (-36) i 17 personal extern (-7). Els positius acumulats són 84.373, 72 més. Es registren 1.019 positius als centres educatius en els darrers deu dies.

A més, hi ha 176 centres amb algun grup confinat, el 3,45% dels 5.104 centres. Hi ha dos centres tancats completament a l’Anoia i a la Ribera d’Ebre. Són l’Escola Font de l’Anoia-ZER Vent d’Avall a Sant Martí Sesgueioles i l’Escola 1 d’Abril-ZER Ebre a la Palma d’Ebre.

2 pensaments en “Bones notícies a les escoles catalanes a les portes del final de curs

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.