
Asseguren que Erling Haaland anirà al Real Madrid d'aquí a dos anys
Erling Haaland gairebé descartat
Cada dia que passa, Erling Haaland és més lluny del FC Barcelona i més a prop del Manchester City o del Real Madrid. El Barça és conscient que no pot competir econòmicament amb altres clubs i que l’únic que pot oferir és il·lusió i un projecte esportiu en construcció. Ferran Torres, Adama Traoré i Pierre-Emerick Aubameyang es van deixar convèncer, però sembla que el noruec prefereix els diners del xeic.
Tant és així que el club ja ha començat a valorar alternatives més assequibles. Una d’elles és Jonathan David, que enguany s’ha convertit en l’estrella del LOSC Lille. L’any passat no jugava de titular, però era un suplent de luxe que va ajudar l’equip a guanyar la lliga, superant el PSG. Aquesta temporada ha esclatat i està marcant una gran quantitat de gols, concretament 17.
Té 22 anys, de manera que compleix el requisit de jugador jove que demana Xavi Hernàndez. Estaria encantat de jugar a la lliga espanyola i podria fer-ho a canvi de 50 milions d’euros. Seria un negoci rodó pels francesos, ja que aquest import és el doble del que van pagar quan el van adquirir. Aquest preu de 50 milions d’euros coincideix amb el valor de mercat que tindria el jugador, segons el portal Transfermarkt.
El Barça no està sol. Mateu Alemany i Joan Laporta hauran de competir amb altres equips de renom com el Liverpool, RB Leipzig o Inter de Milan. Fins fa pocs dies, el Chelsea també estava interessat en la seva incorporació, però la sensible situació que viu el club, fa que aquest interès quedi descartat.
L’equip tècnic del Barça va estar molt atent a l’eliminatòria dels vuitens de final de la Champions League entre el Chelsea i el LOSC Lille. No només per analitzar els moviments del central blue, Andreas Christensen, a qui el Barça té emparaulat, sinó per seguir els moviments de qui seria l’alternativa a Erling Haaland. Els anglesos es van classificar i seran presents al bombo de quarts de final.