L’equip anglès que podria ser la sorpresa d’aquesta temporada

Comparteix la notícia

Un equip anglès aspira a trencar el regnat dels més forts com Manchester City o Liverpool

L'equip anglès que podria ser la sorpresa d'aquesta temporada

L'equip anglès que podria ser la sorpresa d'aquesta temporada

Comparteix la notícia

Un equip anglès aspira a trencar el regnat dels més forts com Manchester City o Liverpool

Hi ha un equip anglès que s’està reforçant molt bé des de ja fa unes temporades, a part, s’està gastant una autèntica milionada en arribades, de fet, 15 dels 16 fitxatges més cars de la seva història s’han produït en els últims 4 mercats de fitxatges, en aquest període de temps, que coincideix en les temporades que porta a primera després de pujar a la Premier l’any 2019, s’ha gastat 445,67 milions d’euros, esdevenint el novè club que més diners s’ha gastat en aquest espai de temps, per davant d’equips com el Bayern, el PSG, el Liverpool, l’Inter o l’Atlético de Madrid.

Aquest club és l’Aston Villa, els vilans s’estan creant un equip d’un nivell altíssim, però això no s’està veient reflectit a nivell esportiu, l’Aston Villa segueix lluny d’aquella sisena plaça que va aconseguir la temporada 2009/10 i que li va donar accés a la fase prèvia de l’Europa League.

En la primera temporada a la Premier després de tres temporades a la Championship, es va gastar 159,5 milions d’euros i va aconseguir la salvació en la última jornada, en la segona temporada es va gastar 101,35 milions i va aconseguir una onzena plaça, i, finalment, en la passada temporada va aconseguir una catorzena plaça després de gastar-se 129,82 milions d’euros, en aquest mercat, de moment, ja porten gastats 55 milions d’euros.

Caldria recalcar que a nivell de vendes ha ingressat 154,27 milions d’euros des del 2019, el 33è club que més ingresos ha rebut, tot i que 117,5 milions d’euros són per la venda de Grealish. 

Enguany té 3 cares noves, però ha realitzat 5 fitxatges. Els nouvinguts són Diego Carlos, el defensa central brasiler de 29 anys que arriba procedent del Sevilla per 31 milions d’euros, Ludwig Augustinsson, lateral esquerra suec de 28 anys que arriba procedent del Sevilla en qualitat de cedit, però amb un cost de 500 mil euros i Boubacar Kamara, el migcampista defensiu de 22 anys que arriba com a agent lliure després de finalitzar el seu contracte amb l’Olympique Marseille, mentre que els jugadors que es van trobar cedits la temporada passada a l’Aston Villa i que ja són del club al cent per cent són, Philippe Coutinho i Robin Olsen, els quals han costat 20 i 3,5 milions respectivament. 

L’actual entrenador de l’Aston Villa, Steven Gerrard, podria jugar amb un 4-2-3-1, amb Emiliano Martínez a la porteria, Lucas Digne com a lateral esquerra, Matty Cash com a lateral dret, Diego Carlos i Tyrone Mings com a parella de centrals, Boubacar Kamara i Douglas Luiz al doble pivot, Coutinho a la mitjapunta, Emiliano Buendía com a extrem dret, Leon Bailey a l’extrem esquerra i Ings o Watkins a la punta d’atac. Els més perjudicats serien Mcginn i Ramsey, els quals van gaudir d’un rol molt important dintre l’esquema dels vilans, 35 i 29 partits com a titular respectivament.

Juguin o no el tot terreny escocès o el prometedor migcampista anglès, l’onze de l’Aston Villa té nivell per ser un equip amb la capacitat de classificar-se per Europa, i més amb Gerrad a la banqueta, el qual és un dels 8 entrenadors que pot presumir d’haver guanyat una lliga europea de forma invicte, va ser la temporada 2020/21 amb el Rangers, 32 victòries i 6 empats.   

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.