
José Juan Romero, Ceuta
El Ceuta serà el proper rival del Barça a la Copa
El FC Barcelona va superar l’eliminatòria de setzens de final contra l’Intercity alacantí per la mínima. Els blaugranes van haver de fer quatre gols, un d’ells a la pròrroga, per doblegar el rival i passar de ronda. Ara, als vuitens de final, es veuran les cares amb l’AD Ceuta, un dels humils que queda viu a la competició. En aquest sentit, l’entrenador Xavi Hernàndez, durant la roda de prensa prèvia a l’Atlético de Madrid, que “per primera vegada” ha tingut sort.
Tot seguit, va voler matizar les seves paraules i va demostrar el seu respecte cap a l’equip de la ciutat autònoma. “La teòrica superioritat s’ha de demostrar sobre la gespa”. Tot i això, les declaracions no van agradar gens al Alfonso Murube.
El Ceuta intentarà fer història
“Para mí no ha estado muy afortunado en su comentario. Podría haberlo dicho de otra manera. No me ha sentado bien a mí, a la entidad ni a nadie. Él ha tenido suerte y nosotros también. No iremos al partido a pedir camisetas, vamos a ir a por todas. Cuando acabe el partido ya veremos quién ha tenido suerte”, va manifestar l’entrenador del Ceuta, José Juan Romero, a la ‘Cadena SER’. “A lo mejor él no sabe lo que cuesta a los equipos llegar a estas situaciones porque ha tenido un camino mucho más fácil como entrenador”, va afegir.
“Yo es que intento respetar mucho siempre, y como le doy tanto valor a las categorías inferiores, porque vengo desde la más baja, no me ha sentado bien. Soy un admirador de Xavi, como futbolista para mí ha sido de los más grandes que ha habido en España, y me ha sorprendido. No me ha agradado”, ha insistit el tècnic local.