
En Peyu i Jair Domínguez, protagonistes del debat de VOX
En Peyu i Jair Domínguez reben publicitat gratuïta
El proper 19 de juny se celebren eleccions a Andalusia. Els candidats estan centrats en la campanya electoral i, com és habitual, Catalunya està en l’ordre del dia. PP, VOX i Ciudadanos fan una competició entre ells i s’esforcen per ser qui més catalanofòbia pateix. La candidata del partit ultra, Macarena Olona, es va transformar en Inés Arrimadas i va protagonitzar aquelles escenes tan poc recomanades en els debats electorals: ensenyar cartellets.
A la foto hi apareixien en Peyu i Jair Domínguez fent el programa ‘Bricoheroes‘. Segons Olona, aquests humoristes van fer befa dels andalusos i el PSOE “financia TV3″ y el separatismo”. La candidata per Granada, després d’empadronar-se a Solobreña, va fer el numeret i fer les delícies dels seus votants. El moment va arribar només 27 segons després d’haver començat la seva primera intervenció. Qualsevol hauria pensat que era un debat de Catalunya.
“Usted pacta y financia esto. Que se rían de los andaluces en la televisión pública catalana”, repetia una vegada darrere l’altre al candidat del PSOE. En Peyu i en Jair s’ho han pres amb molt d’humor i han agraït la publicitat gratuïta que els ha fet Macarena Olona. Ells no callaran i continuaran fent l’humor que considerin oportú, amb llibertat d’expressió i sense faltar el respecte a ningú.
El minut d’or de Macarena Olona, així com altres comentaris en què va demostrar la seva homofòbia, també van ser molt comentats, tant amb comentaris positius com negatius. Les enquestes els donen molts bons resultats, amb una intenció de vot creixent que pot fer possible un govern de coalició amb el Partido Popular, igual que ha succeït a Castella i Lleó. La suma de l’esquerra (PSOE, Por Andalucía i Adelante Andalucía) està molt per sota de la dreta.