
L'empresa catalana de vehicles elèctrics que en subministrarà dos a Reus
L’Ajuntament de Reus provarà dos vehicles elèctrics
L’Ajuntament de Reus provarà dos vehicles elèctrics de l’empresa emergent tarragonina Tecnovelera, dedicada al desenvolupament i fabricació de vehicles sostenibles. Així, la ciutat es convertirà en el primer municipi que participa en el projecte. L’empresa cedirà dos prototipus de la Serie Beta per tal que el personal de la corporació municipal en faci ús durant l’any 2024.
Els vehicles agafen una velocitat màxima de 90 km/h, tenen espai per a dues persones i gran capacitat de càrrega. El seu testatge permetrà a la companyia provar les capacitats dels models en un entorn real, donarà informació i recollirà els comentaris dels usuaris per afrontar l’etapa d’industrialització.
La companyia preveu la posada en marxa de les primeres unitats el 2024 i ja ha superat les etapes de desenvolupament tecnològic, mitjançant el Ministerio de Ciencia e Innovación, (CDTI 2020- 2022) i la fabricació de prototipus (Virante Blue One), i a partir d’ara, abordarà la fabricació i homologació dels vehicles de la Serie Beta.