
Grans números de l'empresa catalana Fluidra el passat exercici
Fluidra tanca el primer trimestre de l’any amb un 12% més de beneficis que el 2021
Fluidra ha tancat els tres primers mesos de l’any amb un benefici net de 75,4 milions d’euros, un 12% més que el mateix període del 2021.
En paral·lel, les vendes s’han incrementat un 31% en termes interanuals, fins als 666,7 MEUR, segons ha informat aquest dijous la companyia especialitzada en equipaments de piscines en un comunicat remès a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
Per àrea geogràfica, les vendes al mercat nord-americà s’han incrementat un 49%. La companyia també ha destacat “l’excel·lent evolució” de la demanda a l’Estat.
Per unitats de negoci, les vendes en piscines comercials s’han incrementat un 59% respecte del primer trimestre de l’any passat.
Amb tot, Fluidra celebra els resultats “sòlids” i manté les previsions de creixement anual en vendes entre un 12 i un 17%.