Grans números d’aquesta empresa catalana el 2021

Comparteix la notícia

Fluidra guanya 252 MEUR el 2021, un 162% més que en l’exercici anterior

Grans números d'aquesta empresa catalana el 2021

Fluidra

Comparteix la notícia

Fluidra guanya 252 MEUR el 2021, un 162% més que en l’exercici anterior

Fluidra ha tancat el 2021 amb un benefici net de 252 MEUR, un 162% més que el 2020. En paral·lel, les vendes van incrementar-se un 47% en termes interanuals, fins als 2.187 MEUR, segons ha informat aquest dilluns la companyia especialitzada en equipaments de piscines en un comunicat remès a la Comissió Nacional de Mercat de Valors (CNMV). El principal impulsor del creixement és el mercat nord-americà, on les vendes del grup han incrementat un 83%. Així mateix, la multinacional ha registrat un augment “continuat” en la demanda de piscines residencials. El benefici de caixa net ha augmentat fins als 337 MEUR, un 103,6% més que en l’exercici anterior.

D’altra banda, el benefici brut d’explotació (ebitda) va registrar una pujada del 25%. En un comunicat, Fluidra ha assegurat que es tracta d’uns resultats “excel·lents”, que han superat els objectius que s’havia marcat l’empresa. De fet, la companyia ha assegurat que són els “millors resultats” de la seva història.

Per àrees geogràfiques, les vendes van registrar creixements arreu, però sobretot al mercat nord-americà, on es van disparar un 83,6% en comparació amb l’any anterior. Al sud d’Europa les vendes van créixer un 31%, mentre que a la resta d’Europa van incrementar un 33%.

Per segments, el de piscina residencial ha liderat les vendes i ha incrementat un 55%. L’activitat en el tractament d’aigua de piscines també ha pujat, un 27%. Aquests són els dos segments que encapçalen les vendes.

De cara al 2022, l’empresa catalana d’equipaments de piscina ha assegurat que en els dos primers mesos de l’any la demanda s’ha mantingut “forta”, sobretot en les piscines residencials en equipaments d’obra nova. Ara bé, la companyia també ha detallat que està patint problemes de subministrament que afecten les vendes a EUA. Així mateix, també registren inflació “en tots els segments”, que està provocant una pujada dels preus.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.