
Èxit d'aquesta empresa catalana d'alimentació per a gossos
L’empresa d’alimentació per a gossos Dogfy Diet factura 3 MEUR en el seu segon any d’activitat
L’empresa d’alimentació per a gossos Dogfy Diet tanca el 2021 –el seu segon any d’activitat- amb una facturació de 3 milions d’euros, vuit vegades més que l’exercici anterior. De cara a 2022, la companyia amb seu a Barcelona preveu assolir unes vendes de 10 milions d’euros i gairebé duplicar la plantilla, passant dels 70 treballadors actuals a una plantilla de 130 empleats.
Bona part del creixement vindrà de l’expansió cap a nous països, sent França el primer mercat internacional on l’empresa començarà a operar. L’objectiu de la ‘start-up’ és continuar el seu procés d’internacionalització i arribar a altres països com Alemanya, Itàlia, o Portugal, segons ha informat aquest dijous en un comunicat.
La ‘start-up’, fundada l’any 2019 per Sergi Font i Gonzalo Noy, està especialitzada en l’elaboració i distribució d’alimentació per a gossos a través d’un model de subscripció.
Pagant una quota cada mes, el client rep una entrega de menjar dividida en racions diàries congelades, cuinades i preparades a la mida de cada animal. Actualment, la companyia compta amb uns 9.000 clients.