
Felipe VI i el seu cosí macarra
Elena i Cristina se’n va als Emirats Àrabs
Des de l’estiu del 2020 que el Borbó emèrit es troba als Emirats Àrabs. Després d’una campanya molt dura orquestrada per la caverna espanyola, el Campechano va haver d’emigrar d’Espanya com a càstig pels seus presumptes escàndols fiscals. La Casa Reial actual volia transmetre un missatge de distanciament de Felipe VI i Letizia Ortiz del seu pare i sogre i fer veure que ells estaven fent les coses bé.
Des d’aleshores, que sapiguem, no s’han tornat a veure. Ni Felipe ha viatjat a Abu Dhabi ni el seu pare ha viatjat a Espanya (insistim, que se sàpiga). Qui sí que ha viatjat en més d’una ocasió fins a aquestes terres han estat les seves filles, Elena i Cristina. Especialment amb la gran, la relació sempre ha estat molt bona, igual que amb els seus néts, que són els que s’assemblen més al seu avi.
Segons ha explicat Vanitatis, les germanes viatjaran als Emirats Àrabs a veure el seu pare, que aconsellarà Cristina de com encaixar el divorci. El mitjà explica que és una “ayuda mutua”, ja que l’emèrit no estaria passant pel seu millor moment, ni de salut ni anímicament. Les filles Elena i Cristina anirien, doncs, a consolar el seu pare i a transmetre-li el seu amor i el seu suport. Un amor i un suport que té un cost i que seria pagat per tots nosaltres. L’avió, l’hotel i els restaurants no es paguen sols.
Queda clar, doncs, que Felipe VI i Letizia Ortiz no mouran un dit cap al seu pare i el seu sogre. Els és igual que continuï als Emirats Àrabs i també els és indiferent el seu estat físic. En aquests moments, l’emèrit té 84 anys i la premsa guarda silenci sobre l’abast d’aquests hipotètics problemes de salut.