![[VÍDEO]: Emotives imatges d'Elena Gadel dedicades als castellers](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/09/Elena-Gadel-1024x707.jpg)
Elena Gadel
Elena Gadel s’emociona amb aquesta tradició tan catalana
La cantant i actriu catalana Elena Gadel ha volgut celebrar la Diada Nacional de Catalunya tenint un gest cap als castellers. La coneixem per la seva participació fa anys i panys a Operación Triunfo, per la seva música, per la seva participació a la sèrie catalana de TV3, ‘Com si fos Ahir’ i per ser jurat d’Eufòria Els catalans estan orgullosos d’ella i també els tarragonins, a qui Gadel ha regalat unes boniques paraules en motiu de les festes de Santa Tecla.
Per a totes les Enxanetes del món. I castelleres i castellers.🙌
Em ve de gust cantar-vos un trosset d’aquesta cançó “Enxaneta” composta per l’admirat #Borjapenalba i que vaig cantar com a banda sonora d’una pel.lícula preciosa dirigida pel @lipau fa uns anyets ja però és el que tenen les coses ben fetes: que són atemporals.
Gràcies, parell de cracs.
Si en voleu més, a @youtube la teniu sencera.
#Enxaneta #castells #feliçdiadadecatalunya
La cançó dedicada a les enxanetes és preciosa i aquí només hi un tastet. Ella mateixa informa que es pot trobar la cançó completa al Youtube. Veieu-la, escolteu-la… De ben segur que la seva veu us emocionarà.
Elena Gadel demostra el seu amor per Catalunya
Els comentaris no s’han fet esperar i molts catalans i catalanes: “Moltes gràcies Elena”, “Visca Catalunya”, “Bona Diada Nacional“, “la millor cantant del país”, “amb ganes que torni Eufòria”, “ets la millor Elena”, “una gran artista”.
Fa uns dies, Elena Gadel va ser present a la Festa Major de Sant Adrià de Besós. Va pujar l’escenari i va interpretar algunes de les seves cançons davant d’un públic totalment integrat i molt agraït.
![[VÍDEO]: Emotives imatges d'Elena Gadel dedicades als castellers - Elena Gadel fm](https://www.xcatalunya.cat/wp-content/uploads//2022/09/Elena-Gadel-fm.jpg)
Periodista especialitzada en esports i premsa del cor. Compromesa amb Catalunya i la meva llengua