El president socialista d’Aragó demostra la voluntat de diàleg amb un atac propi d’algú de VOX contra el Govern català

Comparteix la notícia

El president d’Aragó ja n’ha fet més d’una contra Catalunya

President d'Aragó

President d'Aragó

Comparteix la notícia

El president d’Aragó ja n’ha fet més d’una contra Catalunya

Es diu Javier Lambán i els independentistes el tenim ben clissat. D’altres que s’ho fan dir no li tenen gaire en compte els seus atacs contra Catalunya per no haver de confrontar amb el PSOE, de qui encara confien en un presumpte diàleg que ja s’ha vist que és totalment fals. Javier Lambán fa anys que és president de la comunitat autònoma de l’Aragó i ho és, en part, pels seus excessos verbals contra Catalunya, que tant agraden a certa parròquia socialista.

Aragó ha estat una de les comunitats amb més incidència de covid-19 durant aquests mesos – i ja en fa més de 14 – de pandèmia. En condicions normals un dirigent polític es preocuparia que el territori del què té competències funcionés el millor possible. Però això no és aplicable a Javier Lambán. El President d’Aragó prefereix seguir carregant contra Catalunya.

Ara ho ha fet per la vacunació de Piolins. El President d’Aragó no s’està de res. Parla de “miseria moral” i es refereix als dirigents polítics catalans com a “capos independentistas”. Com si fos Abascal parla de “prófugos” (també en diuen “fugados”) i “presos”.

L’espanyolisme l’ha felicitat de forma efusiva però també hi ha hagut crítiques. L’advocat que hi ha darrere de tot això (o almenys això és el que diu ell) intentava fer punts i adjudicar-se el mèrit de la vacunació. Això deia: “Totalmente de acuerdo . Pues que sepa que el abogado que interpuso el procedimiento es de zaragoza , concretamente el que suscribe . Saludos”.

Lambán critica Catalunya però passa dels Piolins a casa seva. El què s’amaga és que n’hi ha molts que no s’han vacunat. Però segur que també s’empesquen que la culpa és nostra. Una aragonesa li deia això al seu president: “También en Aragón hay Guardias Civiles sin vacunar desde hace semanas, por indefinición del tipo de vacuna a proporcionar, y no me refiere a segundas dosis, sino a primeras; no comparo, pero algo tendrá usted que decir a esto”.

Cris Gallifantes també contesta el President d’Aragó. El clatellot, com sol ser habitual, és espectacular: “Llorar por una policía y Guardia Civil que aquí no tienen apenas contacto con la población porque les quedan 2 competencias y ponerlos por delante de la vida de la gente mayor, retrata su miseria y la de su partido”, li etziba la coneguda tuitaire independentista.

Un usuari anònim, però no per això menys important, li recorda a Javier Lambán que aquestes actituds ajuden a que hi hagi més independentistes: “Gracias, sr. Lamban, por ayudarnos a hacer nuevos independentistas catalanes. Cuando los líderes independentistas nos fallan siempre sale algún merluzo como usted para echarnos una mano”.

1 pensa en “El president socialista d’Aragó demostra la voluntat de diàleg amb un atac propi d’algú de VOX contra el Govern català

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.