
Xavi Hernàndez es nega a fitxar Paulo Dybala
Xavi Hernàndez prepara amb molta intensitat el partit i el Barça la vol fer grossa al Santiago Bernabéu
L’arribada de Xavi Hernàndez a la banqueta del Barça ha estat un revulsiu per als culers. El joc i els resultats de l’equip han millorat molt i el nou entrenador ha estat capaç de recuperar alguns jugadors com Sergiño Dest i Frenkie i Luuk de Jong. Una altra de les claus ha estat la ràpida adaptació dels fitxatges d’hivern. Dani Alves, Adama Traoré, Ferran Torres i Aubameyang gaudeixen de molts minuts i s’espera que puguin jugar contra el Real Madrid aquest diumenge.
Els derbis entre catalans i madrilenys sempre són un partit especial però el d’aquest diumenge encara ho és més. El FC Barcelona té la oportunitat de demostrar que torna a ser un equip competitiu i guanyar al Santiago Bernabéu seria una prova inequívoca. El Barça necessita els 3 punts per consolidar-se dins la zona de la classificació que dóna accés a la Champions League. Una victòria al Bernabéu acostaria els culers a 12 punts del Real Madrid (que serien 9 si el Barça guanya el partit pendent contra el Rayo Vallecano que es disputarà al mes d’abril).
Una distància que encara seria molt gran però que donaria esperances de poder disputar la Lliga fins al final a l’equip entrenat per Xavi Hernàndez. L’11 inicial no se sabrà fins una estona abans del partit però es pot intuir que el tècnic de Terrassa no farà experiments. No se sabrà fins a l’últim moment qui acompanyarà Sergio Busquets i Pedri al mig del camp. Un dubte que va lligat amb el qui acompanyarà Ferran Torres i Aubameyang a l’atac. Si Xavi opta per Gavi a dalt, Frenkie de Jong anirà al mig del camp.
En canvi, si l’entrenador decideix que Ousmane Dembélé (o menys possible Adama Traoré) sigui titular, és molt possible que Gavi passi al mig del camp i el neerlandès hagi d’esperar la seva oportunitat a la banqueta. Passi el què passi el partit serà igualat i interessant.
1 pensa en “El dubte de Xavi Hernàndez per l’11 inicial contra el Real Madrid”