Cop d’efecte de Dolors Feliu amb la llista cívica

Comparteix la notícia

Dolors Feliu defensa la llista cívica

Cop d'efecte de Dolors Feliu amb la llista cívica

Cop d'efecte de Dolors Feliu amb la llista cívica

Comparteix la notícia

Dolors Feliu defensa la llista cívica

Dolors Feliu ha defensat en una entrevista a ‘El Punt Avui’ la llista cívica que debat l’Assemblea Nacional de Catalunya (ANC) perquè els partits independentistes “no generen prou confiança”. La presidenta de l’entitat admet que la proposta genera “debat intens” al sí de l’assemblea, un debat que ha comportat algunes dimissions, però contraresta la controvèrsia afegint que, alhora, el projecte “desperta il·lusió”.

També qüestiona que una llista d’aquest caire pugui dividir el vot independentista en unes eleccions, pel fet que, al seu parer, els partits que es presenten amb aquesta etiqueta “es diuen independentistes però ningú espera que facin la independència”.

Feliu assegura que l’objectiu de la llista cívica és “trencar” aquesta percepció. Amb la llista, afegeix, “ja estem incidint en un escenari que existeix”, i espera que aquesta incidència pugui canviar l’escenari, tenint en compte que falten dos anys per a les eleccions a la Generalitat. “La finalitat de l’Assemblea és somoure”, ha reiterat.

Més enllà d’això, la presidenta de l’ANC ha opinat que l’independentisme afronta “un moment de remuntada de la mobilització”. Assegura que “fa temps” que veuen que la tàctica de dir als partits què han de fer “no funciona”, i afegeix que això comporta “un moment de canvi”. “Som en una cruïlla i la societat catalana i l’independentisme hem de decidir cap a on volem anar”, alerta.

La presidenta de l’ANC s’ha mostrat convençuda, en aquest sentit, que el moviment continuarà “sortint al carrer”, alhora que l’estat espanyol no deixarà de “reprimir” l’independentisme.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.