Dol al món del periodisme i la música per la mort de Carles Lobo

Comparteix la notícia

Mor el periodista de Catalunya Música Carles Lobo als 64 anys

Dol al món del periodisme i la música per la mort de Carles Lobo

Dol al món del periodisme i la música per la mort de Carles Lobo

Comparteix la notícia

Mor el periodista de Catalunya Música Carles Lobo als 64 anys

El periodista i músic Carles Lobo ha mort als 64 anys, segons ha informat la CCMA a través d’una piulada a Twitter. La CCMA ha recordat que Lobo va formar part de l’equip Corporació del 1987 al 2020 i que va desenvolupar bona part de la seva carrera a Catalunya Música.

Músic de formació, va participar en diferents programes de l’emissora com ara ‘El dia de l’oient’, ‘Els concerts de Catalunya Música’ i ‘Transmissions de concerts’, entre altres. Va engegar el programa històric d’entrevistes ‘A la manera de…’.  Va ser productor musical de Catalunya Música en l’enregistrament de concerts i el responsable de posar en marxa l’app Catclàssica. 

En la seva última etapa va liderar els programes ‘Jazz al cava’, un espai d’autor amb seleccions de jazz, i ‘Via Jazz’, un espai en el qual oferia enregistraments de concerts de jazz de producció pròpia i provinents de la UER. 

 “A la família de Catalunya Música patim una pèrdua difícil de pair”, ha lamentat Maria Montes, musicòloga de l’emissora. “Guardaré en el record la seva estima pel que fem, per la ràdio”, ha afegit.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.