Dol a Vilobí d’Onyar per la mort sobtada de l’Alcalde

Comparteix la notícia

Joan Pagès, Alcalde de Vilobí d’Onyar, tenia 52 anys

Dol a Vilobí d'Onyar per la mort sobtada de l'Alcalde

Dol a Vilobí d'Onyar per la mort sobtada de l'Alcalde

Comparteix la notícia

Joan Pagès, Alcalde de Vilobí d’Onyar, tenia 52 anys

L’alcalde de Vilobí d’Onyar (Selva), Joan Pagès, ha mort de manera sobtada als 52 anys després de patir un problema de salut. Pagès, que encapçalava la llista de Junts, va accedir al càrrec per primer cop després de les municipals del 28-M arran d’un pacte amb el grup Viu Vilobí.

El consistori ha decretat tres dies de dol, ha suspès els actes oficials i ha ordenat que les banderes onegin a mig pal. En un comunicat, l’Ajuntament de Vilobí en destaca la seva “honestedat, qualitat humana i sensibilitat”. “Ens deixes un llegat immens que sempre et farà present”, recull l’escrit.

Les xarxes socials s’han omplert de mostres de condol. El secretari general de Junts, Jordi Turull, s’ha mostrat “colpit” i ha destacat “l’estima” Pagès pel seu poble.

+ posts

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.