Discurs mesiànic i surrealista d’Oriol Junqueras després de veure que les enquestes comencen a girar l’esquena al seu projecte

Comparteix la notícia

Oriol Junqueras intervé al 29è Congrés Nacional d’ERC

Discurs mesiànic i surrealista d'Oriol Junqueras després de veure que les enquestes comencen a girar l'esquena al seu projecte

Discurs mesiànic i surrealista d'Oriol Junqueras després de veure que les enquestes comencen a girar l'esquena al seu projecte

Comparteix la notícia

Oriol Junqueras intervé al 29è Congrés Nacional d’ERC

El president d’ERC, Oriol Junqueras, ha ofert el partit a tothom qui vulgui fer la independència, però no sàpiga “ben bé” com assolir-la. En la cloenda del 29è Congrés Nacional, aquest dissabte a Lleida, Junqueras ha fet una apel·lació a les formacions independentistes que no han fet encara cap proposta: “Quan no tens un camí per recórrer a vegades voldries que ningú el tingués. Però nosaltres el tenim”, ha assegurat.

D’altra banda, Junqueras ha advertit la Moncloa que, si no s’avé a la taula de diàleg, la negociació per resoldre el conflicte polític també es pot “concretar” a través de diverses “maneres, fórmules i altres agents” de la comunitat internacional.

El líder d’ERC ha reivindicat el partit com l’únic amb una estratègia “eficaç, explicitada i de consens” per aconseguir la independència. Així mateix, Junqueras ha assegurat que l’aposta d’Esquerra -negociació amb l’Estat i un referèndum pactat, emmirallat en Montenegro- és l’única que pot comptar amb el suport internacional i el consens de la majoria de la societat del país.

L’exvicepresident de la formació republicana tmabé ha advertit que, qui no se sumi a l'”únic camí que hi ha a la taula”, només contribueix a “allargar el temps” i “dificultar l’assoliment dels objectius”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.