Detingut un jove al Raval per intentar robar el patinet elèctric a un agent dels Mossos d’Esquadra

Comparteix la notícia

Detenen un individu per intentar robar el patinet elèctric d’un mosso de paisà

Assassinat a trets un home a Tordera

Els Mossos d'Esquadra investiguen una xarxa dedicada al narcotràfic a la presó de Brians 2

Comparteix la notícia

Detenen un individu per intentar robar el patinet elèctric d’un mosso de paisà

Un jove de 21 anys va ser detingut dissabte cap a dos quarts de nou de la nit a la rambla del Raval de Barcelona com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència.

En concret, l’home, que té 17 antecedents per fets similars, es va intentar endur un patinet elèctric aparcat al carrer sense saber que era d’un mosso d’esquadra de paisà, que havia deixat el vehicle per anar a fer una identificació. L’agent va veure com l’home se li enduia el patinet i el va intentar aturar.

El lladre li va tirar a sobre el vehicle quan el policia encara no s’havia identificat. Finalment se’l va poder detenir.

En un principi l’acció hauria estat un furt, però els Mossos l’eleven a robatori amb violència per la manera com l’individu va reaccionar.

6 pensaments en “Detingut un jove al Raval per intentar robar el patinet elèctric a un agent dels Mossos d’Esquadra

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.