Detingut l’assassí de la nit de Sant Joan a Barcelona

Comparteix la notícia

Detenen el presumpte autor d’un assassinat comès el dia de Sant Joan a Barcelona

Detingut l'assassí de la nit de Sant Joan a Barcelona

Detingut l'assassí de la nit de Sant Joan a Barcelona

Comparteix la notícia

Detenen el presumpte autor d’un assassinat comès el dia de Sant Joan a Barcelona

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 33 anys com a presumpte autor d’un homicidi comès el dia de Sant Joan al carrer Lleida de Barcelona.

Els fets van passar el 24 de juny cap a les sis del matí, quan el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va alertar la policia catalana de què hi havia un home de 40 anys ferit de gravetat per una arma blanca al carrer. La víctima va morir poc després d’arribar els Mossos.

Arran dels fets es va obrir una investigació que va acabar l’11 d’agost amb la detenció d’un home en un domicili de Badalona.

L’arrestat ha ingressat a presó després de passar a disposició judicial al jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Barcelona.

+ posts

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.