Detingut a Barcelona l’assassí de les nenes d’Alcàsser: Ara es dedica a això

Comparteix la notícia

Barcelona continua acollint el “bo i millor” de tot arreu

Detingut a Barcelona l'assassí de les nenes d'Alcàsser: Ara es dedica a això

Detingut a Barcelona l'assassí de les nenes d'Alcàsser: Ara es dedica a això

Comparteix la notícia

Barcelona continua acollint el “bo i millor” de tot arreu

Miquel Ricart, condemnat per la violació i l’assassinat de les nenes d’Alcàsser, ha estat detingut aquest dimarts en un narcopis del carrer Aurora, al barri del Raval de Barcelona, segons ha avançat ‘La Vanguardia’ i ha pogut confirmar l’ACN.

La detenció ha tingut lloc a la tarda i l’ha practicat la Unitat d’Investigació Regional de Salut Pública dels Mossos de la capital catalana.

Aquesta divisió, que treballa en coordinació amb la Guàrdia Urbana, vigilava l’immoble des de feia setmanes perquè generava problemes veïnals.

Avui els cossos policials han entrat al domicili i hi han trobat tres persones, una d’elles el mateix Ricart. Segons ‘La Vanguardia’, era el responsable del narcopis.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.