Destrossen a trets un radar a Salt

Comparteix la notícia

La Policia Local investiga els fets de Salt estudiant càmeres de videovigilància

Radar de Salt

Radar de Salt

Comparteix la notícia

La Policia Local investiga els fets de Salt estudiant càmeres de videovigilància

El radar que hi ha a l’entrada del municipi de Salt (Gironès) al costat de l’AP-7 ha rebut sis trets d’una escopeta de cartutx.

Els fets haurien passat aquest diumenge a mitja tarda quan un veí va sentir els trets i va avisar a la Policia Local de Salt, que anar fins al lloc dels fets es va trobar amb els cartutxos a prop del radar.

El cos ja ha iniciat una investigació per esbrinar l’autor dels fets a partir de les càmeres de videovigilància que hi ha a la zona.

Després de rebre els trets, el radar ha quedat inoperatiu, però l’Ajuntament garanteix que ja estan treballant per tornar-lo a posar en funcionament a les properes hores.

1 pensa en “Destrossen a trets un radar a Salt

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.