Desastre amb el 112 mentre el Conseller Elena passa de tot: SAP-Fepol denuncia això

Comparteix la notícia

SAP-Fepol denuncia que hi ha un sol operador del 112 per a tota la regió policial central

Desastre amb el 112 mentre el Conseller Elena passa de tot: SAP-Fepol denuncia això

Desastre amb el 112 mentre el Conseller Elena passa de tot: SAP-Fepol denuncia això

Comparteix la notícia

SAP-Fepol denuncia que hi ha un sol operador del 112 per a tota la regió policial central

El sindicat polical SAP-Fepol ha denunciat que aquest dissabte un sol operador del telèfon d’emergències 112 s’ha hagut de fer càrrec de gestionar tota la regió policial central dels Mossos d’Esquadra. En un comunicat, l’organització ha criticat que hi hagi operadors cobrint regions policials senceres ja que el passat 22 d’octubre un sol treballador va haver de gestionar “més de 80 incidents”.

SAP-Fepol ha alertat que aquesta situació, a banda d’afectar el servei públic, “atempta contra la salut i la seguretat de les persones membres del cos de Mossos”.

A més, afirma que la regió central fa setmanes que pateix deficiències en les comunicacions i això ha provocat “situacions de gran inseguretat en algunes actuacions”. És per això que el sindicat demana “mesures urgents” al Departament d’Interior “sense excuses ni dilacions” i “demanant perdó, si cal, als efectius policials”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.