La clara exigència de Demòcrates a Pere Aragonès per acabar amb el blanqueig dels comuns

Comparteix la notícia

Demòcrates reclama a Aragonès que descarti un acord pressupostari amb els comuns: “No els blanquegem”

Toni Castellà, portaveu de Demòcrates

Toni Castellà, portaveu de Demòcrates

Comparteix la notícia

Demòcrates reclama a Aragonès que descarti un acord pressupostari amb els comuns: “No els blanquegem”

El líder de Demòcrates, Antoni Castellà, ha reclamat al president de la Generalitat, Pere Aragonès, que descarti un acord pressupostari amb els comuns. “Demano a Aragonès que no obri cap debat i menys amb els comuns. No els blanquegem ja que són exactament el mateix 155 i, en aquests moments, estan a la banda de la repressió”, ha afirmat Castellà aquest dissabte davant el consell nacional del partit a Lleida.

De fet, el líder de Demòcrates ha reiterat que l’únic pacte “possible i desitjable” per als comptes del Govern és entre Junts, ERC i la CUP. “No hi pot haver cap altre escenari, no ens podem permetre cap altre escenari”, ha reflexionat en veu alta Castellà, que ha sol·licitat “generositat” entre les tres formacions independentistes. “El model que defensa Demòcrates des del punt de vista econòmic, d’habitatge, de coneixement i de sanitat està lluny, molt lluny del model de la CUP”, ha reconegut el líder de Demòcrates.

“Però no estem en una situació normal de país. I per això, i fins que no siguem un estat independent, demanem generositat i flexibilitat a tots els partits, des de Demòcrates a la CUP”, ha apuntat Castellà. “Calen uns pressupostos de les forces independentistes”, ha insistit el líder de Demòcrates, que igualment ha exigit a l’independentisme que deixi de competir “per l’hegemonia”. “Prou de competir electoralment amb l’estratègia independentista. L’estratègia s’ha de pactar i no competir amb ella”, ha etzibat Castellà.

Finalment, el líder de Demòcrates ha renegat una vegada més del diàleg amb l’Estat. “S’ha demostrat empíricament que és un fracàs. Portem quatre anys seguits provant aquesta espècie de diàleg i la reacció de l’Estat sempre és més repressió”, ha recordat Castellà. “I que ningú utilitzi els indults ja que només són fruit de la pressió europea. Que càrrecs electes estiguessin a la presó els hi era profundament incòmode”, ha conclòs el líder de Demòcrates.

1 pensa en “La clara exigència de Demòcrates a Pere Aragonès per acabar amb el blanqueig dels comuns

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.