
Ousmane Dembélé ja ha triat equip
Dembélé rebutja l’última oferta
El mercat d’hivern de 2022 ja és història. El dia 1 de febrer ha arribat i els clubs ja no poden incorporar ni deixar sortir jugadors. Hauran d’esperar fins a l’1 de juliol per fer-ho. Fins l’últim moment, el FC Barcelona ha treballat per trobar una sortida a Ousmane Dembélé. Les propostes eren infinites. Deixar-lo sortir gratis amb la carta de llibertat perquè així avancés el seu nou contracte. Cedir-lo fins a final de temporada. Incloure’l en una operació de canvi de cromos. Totes les operacions tenien un comú denominador: estalviar-se el seu sou.
Els darrers dies del mercat va aparèixer l’interès d’alguns equips com PSG, Chelsea i Tottenham, però es va produir cap acord final entre els clubs i jugador. El francès pretenia guanyar una quantitat massa elevada de diners que el FC Barcelona no es podia permetre. A més, que no se la mereixia de cap manera tenint en compte el rendiment dels últims anys.
“No ens importa quedar-nos sis mesos sense jugar”, va ser taxatiu Moussa Sissoko, l’agent del jugador. Queda clar que la intenció del francès sempre ha estat quedar-se fins a final de temporada i cobrar una important prima de fitxatge, que serà de 20 milions d’euros si finalment acaba fitxant pel PSG, com tot apunta que passarà. En aquest sentit, els francesos tenen coll avall que Kylian Mbappé se n’anirà direcció Reial Madrid i que el nou entrenador serà Zinedine Zidane.
El FC Barcelona, a la desesperada, va intentar retenir-lo amb una oferta de 14 milions d’euros, que el futbolista també va considerar insuficient, proposant el doble. Una oferta que, a última hora del dia no s’havia d’haver produït mai, ja que demostrava cessions i feblesa. L’extrem no va acceptar-ho i el tindrem a la banqueta (o a la graderia) fins a final de temporada.
1 pensa en “La darrera oferta que va rebutjar Dembélé i que el Barça no hauria d’haver-li fet”